Klachten en suggesties

Een goede relatie tussen u en uw arts en onze medewerkers is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die deze relatie kunnen verstoren. U bent ontevreden, u zit met een klacht. Wij vinden het van belang dat u een klacht aan ons laat weten. Bijvoorbeeld om uw onvrede weg te nemen of om er lering uit te trekken en onze zorgverlening te optimaliseren. Suggesties zijn uiteraard ook welkom.

Een klacht kunt u op verschillende manieren bij ons kenbaar maken:
– via een gesprek met de arts op het spreekuur
– via brief of mail aan info@huisartsenbroekpolder.nl
– Via het klachtenformulier (klik hier voor het klachtenformulier)

Lukt het niet om het probleem gezamenlijk op te lossen, dan brengen wij u in contact met de klachtenfunctionaris van DOKh, de klachtenregeling waarbij de praktijk is aangesloten. Meer informatie over de klachtenregeling van DOKh vindt u hier

Suggesties en tips zijn altijd welkom. Heeft u ideeën over bijvoorbeeld onze organisatie, de praktijk of onze website? Laat het ons weten. U kunt uw suggesties mailen aan info@huisartsenbroekpolder.nl

Cliënttevredenheidsonderzoek

Cliënttevredenheids-onderzoek

Deze rapportage bevat een samenvatting van de uitkomsten van een meting van de ervaringen van patiënten van praktijk Huisartsenpraktijk Broekpolder.